pondělí 10. listopadu 2014

Srdíčkovaná - #5 Autumn Fashion (Autumn Challenge)

Zdravím po delší době své milované čtenáře! Odpusťte mi tu velkou prodlevu mezi články, zřejmě jsem nepochopila, že den má jen dvacet čtyři hodin, stále se jej snažím nafouknout. Bohužel, zákony fyziky jsou pevně dány a já s tím nic neudělám.
Přesto jsem pro Vás nafotila několik swatchů, které se tu již za nedlouho objeví. Nicméně, teď musím doplnit resty - Autumn Challenge a přeskočené kroky 5 a 6. Tak jdeme na to!
Dnešek se bude týkat módy. Dlouho jsem přemýšlela, až jsem objevila ve svém šatníku podzimní skvost. Také máte rádi košile? Já sáhla po jedné v černé barvě se srdíčky. K takové košily by se hodily i stylové nehty, co říkáte? ;) Mám čirou náhodou něco, díky čemu bylo lakování úplná hračka! :)



 Tuhle sladkou košily mám z NY, určitě jste si jí všimli, měli ji i v bílém provedení. A jak k ní vypadají mé nehty? Nalakované načerno (dvěmi vrstvami laku S-he - odstín č. 350), doplněné efektovým lakem od Gabrini. Když jsem ten lak uviděla - krásná červená srdíčka v bezbarvém laku - nemohla jsem odolat. A dobře jsem udělala, co myslíte? :) 






Líbí se Vám dnešní manikúra nebo efektový láček od Gabrini? :) Mám takovou vizi. Nehty si většinou lakuju podle toho, co mám v plánu vzít si na sebe. Líbilo by se Vám, kdybych přidávala i fotky outfit + nehty? Těším se na Váš názor. :)
Mějte se krásně, Vaše L.


12 komentářů:

Děkuji za Vaše komentáře! :)