středa 6. srpna 2014

♥ GIVEAWAY: Letní radosti!

Drazí a nejmilejší čtenáři,
Mám obrovskou radost z toho, jak rychle roste počet pravidelných čtenářů. Už jsme se dostali na krásné číslo třicet šest! Děkuji Vám za podporu v podobě sledovanosti a milých komentářů, které mě vždy zahřejí u srdce! Děkuji také za to, že se na můj blog neustále vracíte a čtete články, které pro Vás píšu! ♥
Doufám, že snad i pro někoho z Vás mohu být inspirací, že se u mě dozvídáte i nové věci a dobré rady. Zkrátka jsem tu vždycky pro Vás! To Vy jste ten důvod, proč se stále vracím a vymýšlím nové a nové nápady nejen na manikúru, ale také na zábavnější články, kde se můžete inspirovat, dozvědět se něco nového, nebo si jen tak počíst.
Jako poděkování proto vyhlašuji giveaway, ve které můžete vyhrát spoustu letních maličkostí, které se do vaší sbírky budou jisto jistě hodit! :)


Tak o co se hraje? :P
  • Pilník na nehty s letním motivem - pláží
  • Bělící lak Whitener exclusive od Gabrielly Salvete z její řady Nail Care
  • 2x lak z kolekce Neon Rainbow od Dermacolu v odstínech NEON Poison a NEON Yellow
  • 3D Glitter Topper od Essence v modré barvě  
  • Gel finish lak od Avonu v odstínu Creme Brulee
  • Regenerační odlakovač s vitaminem E s vůní broskve
  • To všechno bude obsahem krásné kopretinové krabičky pro moje holčičky :) ♥


 
Podmínky zúčastnění se GA: 
  1. Sledovat Lakomanii přes GFC
  2. Dát Lakománii like na facebooku
  3. Napsat do komentáře odpověď na otázku (viz níže) a kontaktní email
    Otázka zní: " Jaký je tvůj neojoblíbenější lak z tvojí sbírky (značka + odstín)?" 
 !!! Pozor Giveaway trvá do 6.9. 2014 !!!

Doufám a přeju si, aby se vám tu nadále tak líbilo a rádi jste se sem vraceli! :)
Vaše Lou! ♥

69 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Moj najoblubenejsi la je od oriflame odtien Mint Pear 😊
    Moj email: mgallova12@gmail.com
    A pozyvam ta na moju giveaway : http://myownblog14.blogspot.sk/2014/07/moje-kresby-1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. GFC Caroline
    fb Kajuš Zámečníková
    nejoblíbenější lak je od značky Gabriella Salvete a je to odstín 119 :))
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Na lacích jsem začala ujíždět teprve nedávno a tak rozšiřuji svojí kolekci Gabrielle Salvete postupně.
    Nejradši mám teď ostín Enamel159 a jako novinku, kterou zbožňuji je neon love od Dermacolu.

    husakova.klara@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,
    krásná giveaway!!!
    VŠE SPLNĚNO!
    Ach, miluji všechny svoje laky, ale teď jsem se zamilovala do svého nového laku od značky NYC v odstínu 269Hudson Breeze.

    cumanelka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. GFC: dominnica l
    FB: Mima Lauková
    V poslednej dobe používam najčastejšie červený lak rimmel 60 seconds :)

    mimalau@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  7. já nemám nejoblíbenější lak:( mám ráda všechny své laky :D ale v poslední době se mi asi líbil nejvíce Miss sporty (Oh My Gem!) v odstínu Be a Star, u nás jen pod označením 003.
    lucisa.n@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. GFC: Natalia
    FB: Natália Krátká

    Nejoblíbenější lak je momentálně Flormar P14, protože nejdéle vydrží :)

    natalia281@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Všechno splněno :) Můj nejoblíbenější lak na nehty je od: Gabriella Salvete STARS ENAMEL v odstínu Mistero grey 04 :) Mam ho rada, protoze celkem dlouho vydrží a je strašně krásný <3
    Muj email: vasickova.veronika@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Splněno :)
    http://fashion-diy-by-annie.blogspot.cz/
    Nejraději mám světle růžový lak od Dermacolu Glamour Sparkling Nail Polish, který vydrží opravdu dlouho.
    Email: alena.yatsenkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. GFC: Lady McFly
    FB: Andrea Můčková
    A nejoblíbenější lak? Rozhodně COLORAMA. A jeden jediný odstín asi nevyberu :D
    Mail: Anuska.33@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Splněno:)
    Můj nejoblíbenější lak je od A-England a jmenuje se She Walks in Beauty. Prostě dokonalost:)) http://www.a-england.co.uk/heavenly-quotes/70-she-walks-in-beauty.html

    vav.ran@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Můj nejoblíbenější lak je od Essence, ty jejich menší staré laky, v odstínu 03 cookies & cream
    adel.konarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. GFC: Tereza Podešvová
    FB: Tereza Podešvová
    z mých asi 85 laků se mi vybíralo opravdu těžce, ale vybrala jsem si takovou ''TOP 3'' jsou to všechno laky od Avonu a to v odstínech painted peony, coral beat a lure
    terasek98@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Muj nejoblibenejsi lak na nehty je od AVONu nailwear pro+ v odstinu decadence.Mam ho rada pro jeho nadhernou fialovou barvu s perleti skoro az do modra...:-) Taky ma velmi dobrou vydrz a kryje uz v prvni vrstve.:-)
    Je to moc hezka giveaway.;-)
    petkahave@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  17. Môj najobľúbenejší lak je od Oriflamu Very Me Vinyl v odtieni Vibrant Pink. Okrem úžasnej tmavoružovej farby ho mám rada aj pre jeho dobrú konzistenciu, nie je ani veľmi riedky, ani hustý a skvele kryje už v jednej vrstve :)
    E-mail: bacikova.b@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. GFC Betty Behanova
    na facebooku Alzbeta Behanova
    a moj oblubeny lak je od essence use a base coat. :)
    email. elizabetbednarova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  19. gfc Kristýnka, fb Kristýna Mencová, mencovakristyna@email.cz. Nejoblíbenější lak je od coloramy v odstínu 54

    OdpovědětVymazat
  20. GFC: Lucie Meluzínová
    FB: Lufi Meluzínová
    email: lufipeace@gmail.com
    Nejraději mám obyčejný černý lak od Rimmerl 60 seconds x)

    OdpovědětVymazat
  21. GFC: Jijinka Horáková
    FB: Jijinka Horáková
    email: jirina.h1997@seznam.cz
    V poslední době jsem se zamilovala do L'Oreal v odstínu 503.

    OdpovědětVymazat
  22. no teraz oblubeny lak mam modry pieskovy od GS
    gfc tento ucet
    fb Nikola Benková
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  23. Asi mintový lak od Rimmelu v odstínu Breakfast in bed :)
    GFC: Kristina Uhrová
    FB: Kristy Uhrová
    kristy.uhrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Já jich mám víc, ale tak třeba od Miss sporty č. 344
    gfc: Caroline Sean
    kajinkky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Oooh ty neonky od Dermacolu bych chtěla! :DDD :)
    Můj oblíbený lak je asi průhledný gel-look lak od Essence,který využívám fakt často,ale co se barevného týče tak to bude asi petrolejový lak od Astor z řady fashion studio v odstínu DARK WATER BLUE :)
    gfc i fb-Jana Svobodová
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. GFC: Lucia Kvaššayová
    FB: Lucia Kvaššayová
    micka185@azet.sk
    najradšej mám lak na nechty od AVONU v odtieni Cherry jubilee :)

    OdpovědětVymazat
  27. Gfc: Karin Chovanová
    Fb: Karin Chovanová
    Email:karinchovanova@gmail.com
    Najradšej mám lak na nechty od avonu Pastel pink :) :*

    OdpovědětVymazat
  28. GFC: Baška Suráková
    FB: Baška Suráková
    email: 04barabora04@azet.sk
    Najradšej mám lak od Rimmelu- Peppermint

    OdpovědětVymazat
  29. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  30. GFC: aelachim15
    FB: Michaela Loffler
    AVon 30sekundový růžový
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Mám ráda modrý pískový od GS a jinak laky z Avonu, barvy a odstíny se mi docela mění, i třeba podle nálady.. :)

    OdpovědětVymazat
  32. sledujem :)
    momentálne mám najobľúbenejší lak od Chanel odtieň Fracas :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  33. GFC,FB: Karolína Škubalová
    Mám ráda jakékoliv laky, nejvíce mám doma od Essence a z Avonu, krásné pastelové barvy. Odstíny mám různě oblíbené :)

    OdpovědětVymazat
  34. GFC: Saki
    FB: Tereza Saki
    Mail: terezasaki zavináč seznam.cz

    Mým nejoblíbenějším je bezbarvý lak od essence, používám ho nejčastěji. :D

    OdpovědětVymazat
  35. GFC:Anett¨
    FB:Aneta Pavlačkovoá
    Já používám nejčastěji bezbarvý lak od Essence,ale používám i laky od Avonu (mají krásné barvičky) :)

    OdpovědětVymazat
  36. Boží giveaway!!!
    Sleduji tě na blogu i na fb pod jménem Caroline Red-haired
    Tak to je šíleně těžká otázka, nemůžu si vybrat jen jeden! Mám tolik favoritů :( No ale dobře, jedním z mých miláčků je pískáč od Gabrielly Salvete v odstínu 06 acquamarina (ale těch oblíbených určitě není míň jak 20, takže je jedním z oblíbenců :))

    OdpovědětVymazat
  37. Heleď to je těžká otázka, ty co nemiluju jdou na další cestu, ale možná je to Essie not just a pretty face, který jsem si dovezla letos z Německa.
    dayofowl@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. GFC: Nechvatalova9
    FB: Lenka Nechvátalová
    E-mail: Nechvatalova9@seznam.cz

    Těžká otázka, ale opravdu těžká. Nemám snad oblíbené laky, všechny mám svým způsobem ráda, protože si s nimi můžu vyhrát, ladí k různým oblečeným, každý vypadá jinak. Ale když už bych si musela vybrat, tak jsou to laky, co mi na nehtech vydržely dlouho a hned i zaschnuly, což je takové to plus. Tudíž vybírám S-he stylezone 312, Essence colour & go 147 a Miss Sporty 4033 :)). Snad jsem je opsala správně.

    OdpovědětVymazat
  39. gfc ervulenka
    fb eva richterova
    ervulenka@seznam.cz
    lak od GS odstín Princess

    OdpovědětVymazat
  40. GFC i FB: Klára Odehnalová
    Velmi těžká otázka. Asi nedokážu vybrat jeden svůj nejoblíbenější lak. Miluji laky ve všech odstínech růžové, ať už od Rimmelu, Miss Sporty, Essence, či dalších značek. Má laková sbírka se pomalu a jistě začíná rozrůstat a já už přestávám mít pojem o tom, jaké laky vlastně vlastním:D
    theclairebiebs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Sleduji obojí jako Kristýna Gasmanová.

    No tak to je záludná otázka. Kdysi jsem totálně žrala Gabriellu Salvete, ale teď asi poslední dva týdny jsem si nehorázně oblíbila značku MOJE a asi bych vybrala pískový lak č.3. :)

    OdpovědětVymazat
  42. Sledujem ťa všade ako Patrícia Klimentová :) môj obľúbený lak je asi CRYSTAL CALM od Avonu z tých 60-sekundoviek :)

    OdpovědětVymazat
  43. GFC a FB: Diana Behunová a môj e-mail je: dianka.behunova@gmail.com
    môj obľúbený lak je priesvitný s trblietkami od essence :)

    OdpovědětVymazat
  44. sledujem pod týmto menom a fb tiež :) a najobľúbenejší lak je od Leighton Denny - In the Navy :)
    tereziapolakova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Gfc-Teruš
    Fb-Teruš Mrázová
    mrazova.terezka@centrum.cz Můj nejoblíbenější je 3D Glitter Topper od Essence odstín modrý taky :D ale taky mám ráda od rimmel 60s Rita Ora :) odstín fialový :)

    OdpovědětVymazat
  46. Všechno splněno :-). Můj nejoblíbenější lak je momentálně rimmel 60s odstín 510 Euphoria. Máš moc krásný blog :-) email: fanny.u@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  48. GFC: Dorota Ferková
    FB: Dorka Ferková
    email: dorkaferkova@gmail.com
    Mám rada lak značky Maybelline a farba modrá :)

    OdpovědětVymazat
  49. splněno :-)
    mail: naty.jirg@gmail.com
    Nejradši mám z Avonu takový tmavě modrý- Twilight blue :-)

    OdpovědětVymazat
  50. GFC Nikola Orechovská
    FB Nikola Orechovská
    nikolaorechovska@gmail.com
    najobľúnejší lak ? je od bourjois paris 1 seconde je to odtieň číslo 11 a nádherný červený :) dostala som ho od svojho bývalého priateľa a skoro som ho zabila keď som sa dozvedela koľko takýto lak stojí, kedže všetky moje laky sú oveľa lacnejšie :)

    OdpovědětVymazat
  51. GFC: Miss Cat
    FB: Katarína Margitanová
    katkamargitanova@gmail.com
    Môj najobľúbenejší lak je od NYC - expert last nail polish odtieň 111- Perpetual Peony :)

    OdpovědětVymazat
  52. GFC : Zdenka Bušová
    fb : Zdenka Bušová :D
    zdenulik84@azet.sk
    môj najobľúbenejší jeden lak ? no mne sa páčia všetky ale tak ten naj naj je od Avonu Speed Dry a odtieň Enchanted Siren je to príjemná mentolová farba a na leto je úžastna :D

    OdpovědětVymazat
  53. Tak já se tedy taky přidávám milá Lou. :D Snad splňuji všechno. Tohle je moje asi druhá giveaway, do které se zapojuji :-)
    Můj nejoblíbenější lak? Celkem mám ráda v poslední době pískáč Stars Enamel od Gabrielly Salvete odstínu 01 Lila a jak tady o něm tak píši, tak si jím jdu asi rovnou nalakovat nehty. :D :)

    Kontaktní email je yellowbeautylife@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. GFC: Adéla N.
    FB: Adéla Navrátilová
    Momentálně mám nejradši lak od Miss Sporty, odstín č.11 :)
    navratilovaada01@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. GFC: Veru
    FB: Veronika Kubecová
    Mail: veronika.kubecova@seznam.cz
    Nejoblíbenější lak: Colorama, odstín č. 150 :-)

    OdpovědětVymazat
  56. GFC Nikola Slavíková
    FB Niky Slavíková
    niky.slavikova@gmail.com
    Můj nejoblíbenější lak je od NYC, 350 Rooftop Party Berry :) Navíc je rychle suchý :3

    OdpovědětVymazat
  57. Přes GFC i na fb sleduju jako Iveta Skutková
    Můj nejoblíbenější lak je právě teď asi lak v mint barvě od Essence z řady Colour&go v odstínu 146 that's what I mint
    ivetaskutkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. GFC i fb: Tereza Černá
    tecernare@seznam.cz
    Muj nejoblibenejsi lak je od Essence: 174 purple sugar

    OdpovědětVymazat
  59. gfc nela richterova
    fb nely richterova
    Nelarichterova@gmail.com
    Oblibeny lak je od Essence ale odstin ted nevim ale je to krasne ruda barva :))

    OdpovědětVymazat
  60. gfc luciekatrnakova
    fb lucie katrňáková
    luciekatrnakova@seznam.cz
    Miluju všechny moje laky :D teď jsem si přes týden koupila od miss sporty takový zlatavý a asi je můj favorit..odstín nemůžu vyčíst je tam číselko 312

    OdpovědětVymazat
  61. 1) Gfc splněno, pod jménem Michaela Kučerová.
    2)Fb splěno, pod tentýž jménem.
    Ani nevíš jakou jsi mi touto GW, udělala radost, doma mám asi 70 laků a pořád si kupuji další a další a ty tvoje maj opravdu hezké barvy. Jinak jak jsem zmiňovala, že vlastním asi 70 laků, tak je opravdutěžké vybrat jen jeden neoblíbenější, ale byl by to asi čistě bílý, matný lak od Gabriella Salvete v odstínu 148 :-).

    OdpovědětVymazat
  62. Teda Lucinko, úžasná GA ♥!
    Podmínky splněny a mým nejoblíbenějším lakem jsou neonky od Dermacol, takže by mě výhra opravdu maximálně potěšila, měj se krásně :-).
    vendulpopelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. GFC Cosmetics and me a FB Janča Holoubková :)
    janca-777@seznam.cz
    Můj nejoblíbenější lak je od Gabriella Salvete Stars Blu Imperiale :)
    Krásná soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  64. Na GFC sleduji jako Denny Carringhton
    Na FB mám like pod jménem Denča Kouřílková
    E-mail: DennyCarringhton@seznam.cz
    Mám hned dva laky, které se skvěle hodí i k sobě, první je od Rimmel London z kolekce od Rity Ory-703 white hot love a druhý od Maybelline colorama-214 :) Krásná soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  65. GFC- Lucie Hnídková
    FB- Lucinka Hnídková
    lucinka.hnidkova@seznam.cz
    můj nejoblíbenější lak je od značky Brische, bohužel nevím co je to za číslo odstínu, protože už ho mám dlouho a etiketa už se nedá moc přečíst, je to ale zářivě oranžová

    OdpovědětVymazat
  66. Krásný balíček si poskladala :)
    Sleduji tě jako Libertas, Na fb like za Deniska Svobodová
    Denn.libertas@gmail.com
    S těma lakama to bude trošku složitější, já totiž dělám gelové nehty. A nejoblíbenější barevný gel pro mě je Aglia - Coral Desire, kdybych měla vybrat ale opravdu lak, tak mám dva a to Gabriella Salvete 148 a essence z limitky Blow me up odstín 02 Lovely Lavender :)

    Libertas-denise.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  68. GFC: Diana
    Fb: Dida Diduš Kurčíková
    email: didus.kurcikova@gmail.com
    Fuu takú ťažkú otázku si dala :D Laky zbieram,takže ich mám vela.No najradšej mám asi Essence-Fame Fatal :)

    OdpovědětVymazat
  69. GFC: Lucie Dobrovolná
    FB: Lucka Dobrovolná
    Můj oblíbený je od Rimmel London 60 Seconds by Rita Ora v odstínu 200 Princess pink :))
    Luikanka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! :)