středa 27. srpna 2014

Babí léto aneb Autumn Wishlist

Ahoj zlatíčka!
Léto kvapem končí, jak naznačuje nynější počasí. Nastupuje jistojistě podzim, barevné roční období, které mám ráda pro jeho kouzlo. Strašně ráda chodím na podzim do lesa na procházky. Pozorovat, jak se příroda připravuje na zimní spánek, to je pastva pro oči! ♥
Mám vymyšlené články s podzimní manikúrou a už se těším, až vám je pustím do světa. :) Co se léta týče, mohu s hřejivým pocitem u srdce říci, že jsem si udělala radost. Letní seznam přání jsem si téměř splnila! Co na letním wishlistu zbylo, jsem přidala do toho podzimního. :)

Svůj Wishlist na babí léto jsem zhotovila na stránkách domodi.cz


  1. První položka na mém podzimním seznamu přání je Ombré top coat od Catrice. Top coat, který změní barvu vašeho laku podle toho, kolik vrtstev top coatu nanesete. Perfektní pro ombré nehty, které jsem Vám ukazovala zde.
    Bohužel, na laky Catrice nemůžu pořád nikde narazit. U nás tuhle značku "zazdili" a, když už jsem jinde, nevzpomenu si. Ovšem na tenhle speciální top coat budu myslet neustále!
  2. Velvet manikúra (plyšové nehty) byla jednou z položek na mém letním wishlistu. Nicméně jsem se ke koupi této specialitky nedostala. A tak ji přihazuji na podzimní wishlist, přecejen se víc hodí na podzim! ;)
  3. Jak jsem psala v létě, že chci investovat aspoň do jednoho dražšího laku, byla jsem rozhodnutá pro OPI. Nicméně za celé léto jsem změnila názor, laky Essie na mě působí totiž lépe. Co jsem koukala, mají úžasný výběr odstínů a menší lahvičky, což je pro mě lepší než ty velké. :) Rozhodně jsem na tyto vychvalované laky zvědavá! ;)
  4. Čtvrtým podzimním přáním jsou vodolepky. Tato technika je skvělá, není moc náročná a je efektivní. :) Koukala jsem po internetových obchodech a zjistila, že mají velké slevy. :) Myslím, že tyhle super vodolepky rozhodně využiji na Halloween! No nejsou úžasné?! :) ♥
  5. Přáním více méně praktickým je samolící zdobící páska. Prodávají se v různých barvách, můžete si je na nehtech nechat nalepené, nebo je využít při tvorbě proužků. Výhoda je, že jsou tenké, tudíž si nemusíte stříhat proužky ze samolepícího papíru. Značka ideál! ;)
  6. Mým úplně posledním přáním je, aby jste se sem neustále vraceli a měli můj blog rádi, užívali jste si každý článek, který zveřejním a aby jste načerpali hromadu inspirace! :) ♥ 

Jaké touhy se ženou v hlavičkách vám pro podzimní sezonu? :) Těšíte se na podzimní padání listů a barevnou směs? Nebo preferujete raději léto? :) Mějte se hezky a užívejte posledních teplých dnů a zbytek prázdnin! :)
L.

18 komentářů:

  1. Pěkný podzimní seznam přání. :-) Musím říci, že jsem dneska zpracovávala článek na srpnové úlovky a je toho takový kotel, že si na podzim snad ani nic přát nemohu. :D
    Podzim moc ráda nemám. Je mi pořád zima a netěší mě to počasí. :( Když je pěkný podzim, tak to ještě jde, ale jak jsou plískanice, tak bych nejradši zalezla do pelechu a prospala to až do jara. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Markétko :) Jo? :D tak aspon ze sis udelala radost! :) Tak škaredé počasí se mi taky nelíbí ale když je hezkej podzim tak je to super! :)

      Vymazat
  2. Ten ombre top coat mám a ten efekt se mi moc líbí, konečně nemusím laky různě míchat, když si chci ombre efekt na nehtech udělat. Akorát mi vadí, že je docela vodový. A zdobící pásky na nehty mám z ebay a jsou super, používám je teď docela často. Sada pásek stála jenom pár korun.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale za ten efekt to určitě stoji :) na EBay jsem nekoukala ale mrknu diky za tip :)

      Vymazat
  3. Tie pásiky na nechty , budú zaradené do essence noviniek teraz na jeseň :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten ombre lak od catrice vypadá fakt dobře!

    tickerlocky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? Kdybych věděla dřív, že něco takovýho na trhu je, tak si nekupuju tolik laků! :D

      Vymazat
  5. Já žádné speciální nehtové přání nemám, ale od růžových barviček přejdu asi zas k rudé na podzim :)

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jse skvělá volba :) tento podzim se určitě na scénu vrátí laky se shimmerem :)

      Vymazat
  6. Ten ombre top coat by stálo za to vyskúšať :) A ešte zháňam na jeseň nejaký pekný matný hnedý lak, ale zatiaľ neúspešne :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) to by teda stál! ;) s tím hnědým lakem, zkus kouknout po eshopech :)

      Vymazat
    2. Skúsim niečo pohľadať ;) Vďaka za tip :)

      Vymazat
  7. Ta páska by se mi taky hodila. :-))
    http://lucysshortblog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vážně ji prodávají v Rossmanovi, najdeš ji u essence :)

      Vymazat
  8. Ombré lak od Catrice by mě velice potěšil. Ale také by mě potěšilo, kdyby ses zapojila do tagu, do kterého jsem tě nominovala. Mrkni ke mně. Jo a jinak na podzim se vůbec, ale vůbec netěším. Raději mám vyhřáté letní uličky.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za nominaci, moc si toho vážím! :) nicméně tento TAG jsem už jednou dělala, a asi ho podruhé dělat nebudu. :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře! :)