úterý 8. července 2014

Ombré tak trochu jinak - HIT LÉTA!

Ahoj! :) Už víte, co bude hitem letošního léta? Já ano! A ráda se s Vámi podělím, milí čtenáři. Vítejte u nového článku. :)
Letní sezona je v plném proudu, zdá se, a v kurzu je opět ombré. Ovšem trošku jinak! Jak, ptáte se? Není zapotřebí ani makeupová houbička ani grif v ruce, letos je to jen a jen o lakování! Jak tedy docílit ombré efektu? Jednoduše, nalakujete každý nehet jinou barvou, vše pěkně od nejsvětlejší po nejtmavší!
Ať si potrpíte na bláznivé, barevné nehty, nebo neodoláte eleganci, s touto ombré manikúrou nešlápnete vedle! :) Já pro vás vyzkoušela obojí! ♥



Bláznivě barevné
Ano, byla jsem opět nakupovat... A musím říct, že Essence, ačkoliv tyto laky nemám mezi nejoblíbenějšími, mají obrovský fond barevných odstínů! :)
Taky jsou rychleschnoucí, to já v létě preferuju. ;)

odstíny číslo: 64/59/55/82/68



to se trošku nepovedlo...

Elegance jedné barvy
Velice elegantní je stínování jedné barvy. Vybrala jsem si růžovou. Dokonce jsem si udělala "vzorník" a podle něj vybírala vhodné odstíny. Laky tedy nejsou jedné značky. :)

Gel finish Avon (Sheer Love)/Speed dry Avon (ballerina)/Rimmel 60 seconds (405 Rose Libertine)/Essence (68)



taky jedna nepovedená :D
A tady je můj nedodělaný vzorníček :D



Líbí se vám tato letní manikúra? A co vy, vyzkoušíte? :P :)
Krásný zbytek večera! L.

4 komentáře:

  1. Ombré se mi libí a používám ho, aniž bych věděla, že je to moderní :-D bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
  2. mne sa skôr páči ombré na jednom prste nejak vytieňované :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! :)