neděle 6. července 2014

Neon Rainbow od Dermacolu aneb moje poprvé s neonkami

Zdravím své nejmilejší čtenáře!
Konečně jsem se dopracovala ke dlouho slibované recenzi. Do rukou se mi dostaly, jak jistě víte z článku o mých nákupních horečkách, nové neonky od Dermacolu. Letos se neonová kolekce nazývá Neon Rainbow. A jaký na mě udělala nebo neuděla dojem, to se dozvíte, budete-li číst dál! :)
Pro začátek musím dodat, že jsou to mé první neonky vůbec (já vím, je to k nevíře!). Znamená to, že s žádnými jinými nemám zkušenosti, tudíž nemohu s ničím porovnávat (což hodlám napravit). I přesto jsem si ale nějaký ten názor na tuhle kolekci udělala. :)


Bála jsem se, že u nás opět nebude nová kolekce hned tak k mání, nicméně opak byl pravdou. Zašla jsem do DMky hned druhý den po vydání kolekce a nestačila se divit. Téměř všechny laky už byly rozebrané! Ale i tak jsem si vybrala, sáhla jsem po odstínu růžové neonky Neon Love, zelené Neon Poison a žluté Neon Yellow, které jsem následně testovala.
Co bych hned na začátku vytkla, je fakt, že lahvičky jsou k nerozeznání od loňské kolekce. Měla jsem trošku strach, že si je spletu a domů si odnesu "staré laky". Naštěstí jsem se trefila a vybrala ty správné. :)
Co se lahvičky týče, je to malé 5ml balení, což mi ale perfektně vyhovuje. (Co kdyby se mi nelíbily?) Jelikož mám ve sbírce už tak dost laků, které prostě nemám šanci spotřebovat, mini lahvičky by se mi šikly víc i u jiných laků...
Samotné testování mých prvních neonek bylo lehce rozpačité. Zajisté jsem věděla, že neonky zkrátka vypadají lépe na vrtvě bílého laku, nicméně potřeba vyzkoušet je i bez ní mi nedala spát. A tak jsem vyzkoušela obojí. Jako bílý základ jsem použila značku Rimmel z řady Rita Ora (odstín č. 703 White Hot Love) nebo je pouze nanesla na base coat od Avonu (který jsem samozřejmě použila i pod bílý podklad).
Můj strach z neonek na nehtech mě přešel ve chvíli, kdy se tyto syté barvičky rozlily na mých nehtech a zářily a zářily! Nechápu, jak mohly takové barvy v mé sbírce chybět! Tak jsem se nechala očarovat krásou neonových odstínů. Jak jsou na tom ale laky jako takové?
Konzistence laků mi perfektně sedla. Nejsou ani řídké, ani husté. Štětečkem, třebaže je krátký, úzký a rovně střižený, se mi skvěle lakovalo. Dávám přednost hustějším a širším aplikátorům, tento mě tedy příjemně překvapil! Jen víčko je na mě trošku malé, takže se mi při lakování špatně drží.
Lak na nehtech nedělá žádné tahy, vše je jednotné beze "šmouh". Za to mohu poděkovat nejen laku, ale také štětečku! :)


 Na následujících fotkách, kde, bohužel, nejsou zachycené odstíny tak, jak vypadají v reále, můžete vidět, jak laky vypadají s bílým podkladem i bez něj. Poukazuji tedy ne na odstíny, nýbrž na krytí. Rozhodně s bílým podkladem. Laky totiž bez bílého podkladu nekryjí stoprocentně ani ve třech vrstvách. Ovšem na bílý podklad stačí vrstva jediná a nehty září jako zvýrazňovače. Bez podkladu bych nosila možná jen odstín Neon Love. :)

Neon Love
S bílým podkladem a jednou vrstvou neonky Neon Love

Neon Love pouze na base coatu ve třech vrtsvách (do toho bych ještě šla :)

Neon Yellow
S bílým základem a jednou vrstvou Neon Yellow

Bez bílého podkladu, pouze na base coatu a ve třech vrstvách

 Neon Poison
S bílým podkladem ♥

Bez bílého podkladu, pouze na base coatu tři vrstvy Neon Poison


Velkou radost mi udělalo rychlé schnutí a skvělá výdrž, pro léto naprosto ideální! Neonky schnou během minutky, takže se nemusím stresovat, že si manikúru opět nějakým šikovným manévrem pokazím (zvlášť v létě, kdy nevím kam dřív ;). Top coat na tyto neonky? To by byl hřích! Mají totiž matný finish, což mě překvapilo! :) ♥ Navíc není potřeba, protože i bez něj lak na nehtech vydrží zhruba pět dní! Za to ode mě velké plus!
Odlakovávání je brnkačka. Jde snadno jako u ostatních barevných laků, stačí tedy přidržet na minutku tamponek namočený v odlakovači a pak směrem ven lak z nehtu odstranit. :)
A mám pro vás i vyzkoušené tyto neonky na technice water marbling. Krásně se rozpouštějí ve vodě! Takže hurá do marblingu a tvoření skvělých nehtových kreací s neonkami od Dermacolu! (Ovšem za předpokladu, že na tuhle techniku vyplácáte téměř celou mini lahvičku :D).
Co mi vyšvihlo mé levé obočí do nebeských výšin, byl nápis na víčku "Neon lak na umělé nehty". Na internetu se ovšem píše, že laky je možné nalakovat také na přírodní nehty, ovšem za použití base coatu. Nic proti, já tedy používám podlak pod každý lak, který mi projde rukama (vlastně nehty).

Neon Love/Neon Yellow/Neon Poison

Shrnutí:
+ dobře se s nimi lakuje
+ výdrž
+ malá lahvička
+ perfektní štěteček
+ krásné barvy
+ možnost využít je k water marblingu
- moc dobře nekryje
- je potřeba vrstva bílého laku
- malé víčko na držení

Závěrem, je asi vidno, že neonky z rukou už nedám a hodlám svou neonovou sbírku lehce rozšířit, lehce! Co se těch od Dermacolu týče, jsem s nimi spokojená, klady převažují zápory. Palec nahoru výdrži a rychlému schnutí, což je nejlepší předpoklad (včetně barev) pro léto! :)
Užíváte prázdniny? :) Nezapomeňte se i vy podělit se svými zkušenostmi s neonovými laky. :)
Doufám, že se vám recenze líbila a přeji vám dobrou noc! :)
Vaše Lou ♥

18 komentářů:

  1. Ta žlutá neonka by mi ladila k novému náhrdelníku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta zelená ti hrozně sluší (i když ji vidím jen na nehtech)!! Vážně hrozně pěkná!! :)

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Mně se právě ta zelená líbí nejvíc! :) ♥

      Vymazat
  3. Barvy jsou hezké, ale škoda, že si s tím lakováním nedáš větší práci. Takový zubatý a ještě to dáváš na internet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem žádnej profík, ale pracuju na sebezdokonalování. A upřímně, nestydím se za to, že to dávám na Internet ;) Kdyby jo, tak to sem asi nedávám. Každopádně díky za názor :)

      Vymazat
    2. Mě to nepřijde vůbec zubatý :) to je zase rýpání :D
      Jinak laky jsou super, mám Neon Poison a tato kolekce je rozhodně lepší než ta z loňského roku ;)

      Šárka ;)

      Vymazat
    3. jojo :) ale tak je pravda, že bych to mohla mít víc precizní! :) Tak to je super, že se Dermacol polepšil :)

      Vymazat
  4. Najviac sa mi páči Neon Love. Neon Yellow bez bielého základu vyzerá strašne.

    OdpovědětVymazat
  5. Laky vypadají pěkně, kdybych měla ráda barvy zvýrazňovačů, tak se možná po nich kouknu, ale objem 5 ml mi přijde fakt málo :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zase stojí jen 39 Kč :)

      Vymazat
    2. To sice jo, ale kdybych byla šťoural a přepočetla si to na objem jiných laků, tak to pořád není taková pecka :-)
      Ale je to asi jedno :) možná mě ten žlutý přec jen přemluví :D

      Vymazat
    3. Tak jako asi máš pravdu :) ale tak musela jsem to zkusit :D tak jestli si ho koupíš, tak mi pak dej vědět jak jsi s ním spokojená :)

      Vymazat
  6. Super článok pozývam ťa na moju Giveaway - http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/2014/07/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) a taky díky za pozvání, určitě mrknu :)

      Vymazat
  7. Neon a růžová to je prostě neodolatelná kombinace! :) Vypadá dobře i bez bílého podkladu, narozdíl do těch ostatních :) btw taky máš originální nápad na blog, tkž už tě sleduji a těším se další články :)) techforgirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! :)