sobota 12. července 2014

Galaxy manikúra

Ahoj! Jak se máte? :) 
Vesmír byl odjakživa tajemný a ani vědci pořádně nemají ponětí, jak to vlastně ve vesmíru chodí. Takové tajemno mě vždycky lákalo. :) Něco, co je mnohem většího rozsahu, než si dokážeme představit, místo, kde možná existuje i druh života, který nejsme schopni rozpoznat (já vždycky říkám, že se nám lidem musí hrozně smát! :D). Zkrátka, cesta do vesmíru by byl asi úžasnej zážitek!
Pojďme si trošku poodhalit tajemství galaxií, tedy jen na nehtech. O tuto manikúru jste si totiž psali. Tak tady je! Vypadá to složitě, ale nebojte, je to hračka. :) Kam s takovou manikúrou? Skvěle padne třeba na festival. ;) Doufám, že se na nějaký chystáte, bývá tam neuvěřitelná atmosféra! ;)


Z té hromady způsobů, jak tuhle vesmírnou manikúru na nehtech "ukuchtit", jsem vybrala ten (alespoň podle mě) nejjednodušší - houbičkování. Co je k tomu zapotřebí? Hromada laků a houbička na makeup.

Já použila:  Barvy tvořící galaxii
  • černý lak, Miss Sporty (odstín už nemůžu přečíst)
  • modrý lak se shimmerem, Classic (odtín č. 140)
  • šedý lak, Uma cosmetics (odstín č. 55)
  • světlý lak, Flormar (odstín č. 230)
  • růžový lak, Rimmel (405 Rose Libertine)
Já použila: Glitry - jako hvězdy
  • Glitter Nail Enamel, Flormar (odstín č. 221)
  • Lak s malými glitry, Sally Hansen (130 Disco ball)
  • Lak s barevnými glitry různých velikostí (105 Lights-Camera-Glitter)
A samozřejmě podlak (Avon), nadlak (Oriflame) a houbička na makeup (DM). ;)











Houbičkování
  1. Nehet chráněný podlakem nalakujte jednou vrstvou černého laku a počkejte až pořádně zaschne.
  2. Teď vezměte houbičku na makeup a na jeden roh naneste modrý lak se shimmerem. Houbičkou naťupejte lak na nehet. Nemusíte na celou plochu nehtu, jen místy. 
  3. To samé udělejte se šedým, světlým (já použila světlulince zelený) a růžovým lakem. Všechny odstíny naneste různě po ploše nehtu, mohou se překrývat, ale nemusí, záleží na vás. ;)
  4. Až laky zaschnou, přetřete nehty lakem s glitry. Dobře vypadá, když použijete lak s různou velikostí glitrů. Pokud nemáte, nezoufejte, můžete použít dva laky, které mají jiné velikosti glitrů. I jedna velikost glitrů ale nevypadá špatně! ;)
No a výsledek? :)


Ty chloupky na tom prsteníčku :D



Zkoušeli jste někdy galaxy nehty? :) Jak se vám líbí? :) Máte další nápady, jak vyzdobit nehty na festival? :) Těším se na vaše komentáře, Vaše Lou ♥

10 komentářů:

  1. Galaxy nehty se mi líbí moc, jen jsem ještě nenašla čas a odvahu je vyzkoušet :) ale budu se muset do nich pustit, vypadají opravdu krasne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) určitě to zkus :) vážně je to jednoduché a není to ani časově náročné! :)

      Vymazat
  2. Moc pěkné!! :)

    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné!:) Já když si lakuji nehty dopadne to úplně jinak. -.-
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Takéto nechty musím vyskúšať :))) tie tvoje vyzerajú nádherne :)ˇ

    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat
  5. Naprosto úžasné nehty. Galaxy look se mi moc líbí.
    Omlouvám se že píši až teď, budu ráda když se budeme sledovat.
    http://zeldamartina.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! :)