neděle 29. června 2014

Halfmoon manikúra

Zdravím, milí čtenáři! Máme tu poslední článek nailweeku v černobílém. Na závěr se vrátíme k lehoučké eleganci, a to v podobě halfmoon manikúry. Ta je sice už profláklá, nicméně v černobílé kombinaci není tak typická! :)


A kdo netuší jak na to, tady je zhruba návod! :) 
Černého půlměsíčku, který kontrastuje s bílým zbytkem nehtu, jsme dosáhla tak, že jsem nehet nalakovala černým lakem a nechala ho pořádně zaschnout. Dokonce několik hodin. Lak musí být opravdu zaschnutý, nechcete si totiž s nálepkou odlepit také kus laku, že.
Na suchý černý lak jsem nalepíla kolečka. A teď fígl! Ani jsme se nepokoušela shánět v drogérii něco jako kolečka na halfmoon manikúru. Taková naivka nejsem! Použila jsem samolepící papír (ten stejný jako minule) a obkeslila jsem na něj kolečko podle rtěnky z Avonu.


Kolečko jsme vystřihla, rozdělila ho na dvě půlky a ty přilepila na spodní okraj nehtu tak, aby mi zakrylo půlměsíček nehtu, který chci mít černou barvou. Zbytek přelakuju bílým lakem. Hned po aplikaci bílého laku sejmu půlkolečka samolepícího papíru a nechám zaschnout. Nakonec přelakuju top coatem a hotovka! :) Já pro lepší efekt použila zmatňující top coat. ;)



Jak říkám, nic novýho, ale vypadá to hezky. Co říkáte? :)
L.

6 komentářů:

  1. Vapadá to krásně!:) Jinak já už mám teď ty:)http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Skoro na žádných nehtech jsem to neviděla a po pravdě se mi to ani moc nelíbilo, ale ve tvém podání a krásných barvičkách to vypadá elegantně a přitom pěkně :3

    OdpovědětVymazat
  3. No Česky se této manikúry nějak nechytly. A diky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzerá to super :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! :)