čtvrtek 29. května 2014

Gel Efekt od Avonu

Maturitka je úspěšně za mnou, tak jsem si udělala radost. Že zase nakupuju? .... :) Přes kamarádku jsem si z Avonu objednala laky s gelovým efektem. Vyšly mě na pár korun, takže jsem nic zázračného nečekala. Já vlastně ani původně nevěděla, že jsou s gelovým efektem, prostě jsem si vybrala odstíny, které se mi líbily, a hotovo. I teta neodolala a jeden si koupila, půjčila mi ho na vyzkoušení. :) Jak vypadá lakování s těmito novinkami od Avonu a jaký názor na ni mám, se dozvíte, když budete číst dál! :)


Moje objednávka čítala tři kusy. Zvolila jsem světlý odstín růžové barvy Sheere Love a na léto žlutou v odstínu Limoncello. Teta, milující červené nehty, neodolala odstínu Very Bery, a vybrala skvěle! :)
Odstíny jsou dokonalé! Ale co lakování? Laky jsou perfektně pigmentované, stačí jediná vrstva a nehty jsou jako z pohádky. :) Druhou vrstvou ovšem také nic nezkazíte, naopak. Dodáte nehtu ještě víc gelového efektu. Nehty opravdu vypadají jakoby na nich byl gelový lak. Výhoda? Nemusíte je sušit pod UV lampou! :) Samozřejmě tyto laky nemají takovou výdrž jako ty gelové. Vydrží bez top coatu cca dva až tři dny (gelové laky vydrží až tři týdny). Top coatem výdrž prodloužíte a dodáte jím také větší lesk. Nicméně laky se samy o sobě lesknou už dostatečně. :)
Zasychají vcelku rychle, nicméně seriál to jistí. Odlakování je brnkačka. :)
Ke gelovému efektu jsem se stavěla nedůvěřivě, nicméně mě Avon překvapil. S laky jsem stoprocentně spokojená! :) Objednávám další! :D

Tento odstín si objednala teta :) a já se do něj zamilovala! :(


Na léto jako dělaný :)


Krásná růžovoučká barva! :)


 A ještě něco na ukázku od kamarádky Hanky :)

Hanka si objednala tyto odstíny (zleva): dazzle pink, sterling, lavender sky a sheer love. Je s nimi také spokojená. Není divu :)
Vyzkoušeli jste už tuto novinku? Nadchla vás stejně jako mě, nebo máte jiné zkušenosti? :) Budu ráda, když se se mnou podělíte! :)
Užijte si dnešní den! :) Vaše L.


6 komentářů:

  1. Ta nude barvička je hrozně krásná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sestra má tu růžovoučkou barvu a je s ní spokojené :)...
    Ta žlutá se mi moc nelíbí , ale k nějakému outfitu si myslím že bude super!

    http://nela-prochazkova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se jí vůbec nedivím, ty laky jsou fakt skvělé! :) a ta růžová barvička snad sedne každému :) jinak co se žluté týče, máš pravdu, ale mě se na první pohled moc líbila (i na ten druhý) takže já určitě zklamaná nejsem :)

      Vymazat
  3. O těchto lacích jsem hodně přemýšlela, i když já si zase tolik nehty nelakuji. Ale vypadají opravdu moc pěkně :) Dala jsem ti to vzájemné sledování, Katie z blogu http://katienajmannova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám hodně ráda, řadím je mezi jedny z nejlepších laků ve své sbírce. Objednala jsem si jesště dva další odstíny, které zveřejním v nakupovacím článku za červenec :)
      Děkuji Kaťo :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře! :)