středa 30. dubna 2014

Zruinované nehty aneb poslední zvonění

Baf! Jsem zpátky a s radostí vám oznamuji, že týden péče o nehty se protahuje na týdny tři! Co si budeme nalhávat, hlavou se mi honí naprosto jiné věci než je blog. A maturita to taky není...
Nicméně se vám musím pochlubit s naším posledním zvoněním. Je to den, na který se těší snad všichni studenti čtvrtých ročníků, ten pocit, že letos jste to vy, kdo si "vybije zlost" na mladších spolužácích, oh! O:)
S posledním zvoněním také souvisí kostýmy. Zombie je asi nejoblíbenější maskou (možná proto, že žádný kostým není potřeba), a tak není divu, že i já (hrozně líná něco shánět) honila své spolužáky s jizvami na obličeji a kruhy pod očima. Co ale ostatní zombie od nás ze školy neměli, byly tématické nehty! ;)
A tak i tento článek má co do činění s tématem péče o nehty, protože určitě nechcete, aby vaše nehty dopadly takhle:


Jednou jsem viděla tento tutorial u Cutepolish na youtube a velmi mě to zaujalo, volba byla tím pádem jasná! :) Může to být i skvělé na Halloween, pokud ho slavíte. ;)

Jak dosáhnout zdevastovaných nehtů?
Nebojte, svoje si ničit nemusíte (i když v mém případě by to moc práce nedalo). Tento efekt vytvoříte za pomoci umělých nehtů (které mimochodem seženete v drogérii i za 14 Kč), nastříháte je a nalepíte. Doporučuji ale napřed nanést base coat, abyste svoje nehty ochránili alespoň trošičku před lepidlem. Pak přijde na scénu rtěnka a štěteček. Nemám to sice tak precizně jako tady slečna, nicméně efekt stojí za to! ;)
Návod na vytvoření najdete ve videu od Cutepolish. ;)


Líbí se vám? :) Lou

2 komentáře:

Děkuji za Vaše komentáře! :)