sobota 5. dubna 2014

Zombie show

Ahojte!
Po celém týdnu jsem odlakovala lak s efektem cukru (na recenzi se můžete těšit zítra) a vyměnila ho za něco bláznivějšího. :)
Začala jsem se koukat na seriál The Walking Dead. Ani nevím proč jsem začala, každopádně se u toho strašně bojím, a často telefonuju s kamarádem přes skype, abych se nebála tak moc! :D
Když už jsem tedy u těch zombíků, rozhodla jsem se po tématickou manikúru. ;)
Ispirovala jsem se na internetu :) Jak se vám líbí? 



5 komentářů:

  1. Super nehtíky! Taky jsem viděla pár dílů WD a je to super! :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky :) jo je to skvělý! ale nemám ráda když se bojím :D

      Vymazat
  2. To si musím někam uložit a využít na halloweenský večírek! Bomba! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky :) na Halloween mám už teď hromadu nápadů! :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře! :)