čtvrtek 17. dubna 2014

Zelený čtvrtek

Pozdě ale přece! Když zelené pivo, proč ne zelené nehty? :) Aby to nebyla "nuda", prsteníček jsem ozdobila zelenými lístečky, takže jarní atmosféra pokračuje ;) Nehty si můžete nechat i na zítra, protože na Velký pátek se přece nic nedělá! (až na učení biologie, bohužel...)
Pozítří se můžete těšit na Bílou sobotu! A samozřejmě na Velikonoční neděli a pondělí!


Nehty jsem ošetřila péčí z Avonu, protože se mi strašně třepí, asi svým nehtům budu muset dát prázdniny...
Nezapomněla jsem samozřejmě na base coat. Zelenou barvičku jsem vybrala tu od Miss Sporty, protože je krásně pigmentovaná a stačí jedna vrstva! ;)
Na prostředníček pasoval bílý lak od GS, na který jsem štětečkem namalovala lístečky. Výsledek jsem přetřela top coatem a dílo bylo hotovo! ;)



Dobrou noc, milí čtenáři! :)
Vaše Lou ♥

6 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu krásný odstín zelenkavé :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zelenou na nehtech nemusím, ale ty sis s tím hezky pohrála.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky ne, ale zkusila jsem to a vyslo to :) a děkuju :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře! :)