úterý 8. dubna 2014

XOXO

Krásný den všem svým čtenářům! :) I když začalo pršet, myslím, že den se vydařil. Přesně v takovýchto dnech, kdy nesvítí moc sluničko ale přitom je teplo mívám nákupní horečku! Co jsem nakoupila, si pro vás ovšem nechám na zítra, dnes mám na ukázku nehtíky, se kterými jsem šla nakupovat. A nevěřili byste, kolik lidí si jich všimlo! ;)



inspirace od Juliatmll
Jako podklad jsem použila bílý lak od GS, který jsem nanesla na prostředníček a prsteníček. Pomocí párátka jsem "napsala" na bílé nehty xoxo, a to růžovou (od GS) a červenou (od Miss Sporty) barvou. Zbylé nehty jsem ozdobila pískovým lakem růžové barvy, opět od GS.

Tady je návod :)


Líbí? Pac a pusu, vaše L. ♥

13 komentářů:

  1. s tím pískovým lakem to vypadá mnohem líp než s tím chlupatým :)
    Zvu tě k sobě na give My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oh O:-) díky za pochvalu i za pozvání :)

      Vymazat
    2. Zase jsem jednou objevila super blog :) s tím P2 je to pravda, je to podle mě kvalitní dekorativka - v jistých oblastech za malý peníze...

      Vymazat
    3. :) však takových je víc, a prostě u nás jako by neexistovalo. je to poměrně smutné :(

      Vymazat
  2. Ahoj, nádherné nehty :3 Smím se zeptat kde jsi koupila ten pískový lak od GS? (nemůžu ho nikde sehnat) Předem Děkuju :) Jinak mooc krásný blog a určitě pokračuj máš úžasné nápady ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu :) ♥ Pískový lak jsem koupila v drogerii Rossman, měli ho tuším v akci zrovna :)

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Nemáš zač :) Já děkuju :3 A jeste jsem se chtěla zeptat za kolik jsi ho koupila? (nebo aspon jestli nevis kolik stoji bez slevy) ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! :)