středa 2. dubna 2014

TAG: Moje sbírka laků

Můj historicky první TAG je na světě. Na přání vám ukážu svou sbírku laků. :) Mám jich (ne)uvěřitelných 56 kousků (nevěřila jsem, že počítám dobře)! Mrkneme spolu na značky a laky, které obahacuje moje sbírka! Doufám, že se vám bude líbit! :)



 Nekupuji si drahé laky, nad stovku nejdu. Neříkám tím, že drahé laky jsou špatné, ale na to moje lakování mi tihle moji šikulkové stačí. :) Navíc studentský rozpočet, že… :)
Pojďte se tedy mrknout, jaké láčky moje sbírka ukrývá! ;)

Nejvíce laků mám od Miss Sporty. Mám je totiž hrozně ráda! Mají obrovské množství barev, pigmentace je dostatečná na jednu vrstvu, a s jejich štětečky se skvěle lakuje. Laky, které mají širší štětečky, používám „na rychlovky“, stačí dva tahy a je hotovo. :)
 
Těch barev :)

 Dalším hojným zástupcem je Avon. Ne, že bych ho nějak zbožňovala, ale vždycky, když něco objednám, neodolám laku. :) Barevné laky jsou z řady Speed dry, a jedním z nich je i můj oblíbenec - Plumes, o kterém jsem vám psala nedávno.
V mojí sbírce z Avonu najdete také černý lak s mozaikovým efektem, nedávno pořízený matný top coat a také nějakou tu výživu pro nehty. Matný top coat obsahuje třpytivé částečky, které dodají lesklému laku matný vzhled. Výživu pro nehty směřuji k lámavým nehtům a jejich posílení. Nail expert - Strong nails je lak, který na nehtu nevytvoří žádný efekt. Jedná se o sedmi denní péči, po které by měly být vaše nehty pevnější. Jelikož bez nalakovaných nehtů sedm dní nevydržím, úžasné výsledky nemůžu sledovat...;)


 Dostáváme se k mým oblíbeným lakům. O jednom z nich jste četli včera. Jde o laky Gabriella Salvete. V mé sbírce se objevily poměrně nedávno, ovšem i za tu krátkou dobu je mám moc ráda. :) Od GS mám svůj jediný bílý lak, jarní novinku Sugar, světlounce fialovorůžový lak, růžový pícšitý lak a neodolala jsem ani olejové péči, která krásně voní po citrusech. :)


 Další páni na holení jsou láčky od Da Vinci. Tyto laky jsem dostala od tety, protože by je prý neupotřebila. :) Moc je nepoužívám, mají štěteček se kterým se nepracuje zrovna snadno, ale dlouho vydrží na nehtech. Měla jsem jich ještě nedávno víc, ale vyhodila jsem je už. :)

Laky od Essence mám jen čtyři, ale hodlám to napravit. Někdo tyto laky rád nemá, já ovšem ano. S pigmentací jsem celkem spokojená, většinou stačí jedna až dvě vrstvy, a mou dvoudenní manikúru snadno zvládnou. ;) Hodně jsem si oblíbila zlatý glitrovaný odstín! :)


Very me z Oriflamu jsem dostala všechny dárkem. V mé sbírce se vyskutuje jeden stříbrný, jeden fialový s pískovým efektem a do třetice praskající růžový. Výdrž těchto laků není ke schválení, ale dá se to přežít. :)
Zato moji milovaní "Rimmelíčci" vydrží dlouho. Miluju tu pigmentaci, výdrž a ty barvy! Krásná korálová (tu mám z jednoho vydání Elle), ta je jedna z mých oblíbených; dále jemně růžová dolněná třpytivým efektem a potom klasická stříbrná. Navíc v celku rychle zasychají, tudíž se nemusím u lakování koukat na seriál! :P :)


Four Seasons jsou dva laky, které mám rovněž od tety. Jeden jemně červený, druhý temně fialový. Ani dvě vrstvy ale nestačí! :( Štěteček tomu taky moc nepřidá, takže výsledkem je fakt, že je téměř vůbec nevyužiju...
S-he laky taky nepatří mezi mé oblíbence, černou barvu mám ale pouze tuhle, takže tu používám hodně. Zato tu žlutou... Tak tuhle barvičku jsem si koupila asi v patnácti a tehdy jsem ji také poprvé a naposledy otevřela. Nemůže za to ani tak lak samotný (kde mi vadí dlouhý štěteček, ze kterého stéká moc laku) ale spíš fakt, že se mi barva přestala jednoduše líbit... Asi poputuje do koše. ;) 


Dále tady mám laky z Nailboxu Classic mini. O nich vám ale nic bližšího nepovím, nechám si to do recenze. ;) Spolu s nimi ale v nehtové krabičce byl i zdobící lak, a tak jsem k němu připojila i ty zbylé dva (černý a bílý Delia art - což neznám, koupila jsem to u nás v "krámě"), které jsou součástí mé sbírky. Co k nim dodat? Asi tak to, že se s nimi musím naučit pořádně zacházet! :P


Ještě není konec! Několik kousků mám jednotlivě, řekněme:
  1. Beauty UK je lak, který jsem našla v jednom Ladyboxu. Tuhle barvičku mám strašně ráda. ♥ Jinak, štěteček zase klasika, nenadchne ale ani neurazí. Výdrž obstojná.
  2. No name - fialový lak, který jsem koupila v drogérii a bude to už taky nějaký ten rok. Fialovou jsem tehdy milovala, ovšem s tímto láčkem jsme se neskamarádily... (ale vyhodit ho nechci! :()
  3. Gabriny - nemám páru, co to je za "značku", nicméně zase fialková barvička :). Dostala jsem ho na Vánoce. Štěteček klasický a výdrž ujde. :)
  4. Flormar - můj první matný lak, o kterém jsem si myslela, že je zelený, a ono houby s octem... Dlouho vydrží, se štětečkem jsem spokojená. :)
  5. Charm Limit - o tom jsem vám již psala v jednom z prvních článků. Je to "kokos" lak. Ten efekt je úžasný! Vypadá modrý, ale nenechte se zmýlit, je průhledný, modrý je jen "kokos". Ovšem tento lak neotevřu pokud nebudu muset, protože nehorázně páchne! :D
  6. NYC - láska na první pohle a také můj (zatím) jediný lak této značky. Mám ho v odstínu Lights-Camera-Glitter. Obsahuje malé stříbrné glitry společně s většími růžovými a tmavě modrými. Výdž ohromující (ale to dělají nejspíš ty glitry). Jsem s ním ale nesmírně spokojená! 
  7. Astor - také jde o můj jediný lak této značky. Zaujala mne ta barva! ♥ Lak jsem koupila ve slevě (konkrétně si nepamatuji) a koupi vůbec nelituji, protože tento lak také patří k jednomu z mých oblíbených, protože dlouho vydrží. Na dovolenou jako dělaný! :)
  8. Golden Rose - opět jsem navštívila "krámek". Tento lak stál asi 35 korun, ale na nehtech jsem ho ještě neměla (což rychle napravím, samozřejmě).


A nakonec tu mám svůj base&top coat. Jako base coat mi dobře slouží péče o nehty od Miss Sporty ( i když to není base coat) a top coat mám z Oriflamu. Je to base i top coat ale jako top coat je lepší. ;)
Nesmějte se, lahvičky mám okousané od psa... :D



To je už vše (ještě, že jich mám "jen" 56), doufám, že jsem vám neunavila nebo dokonce nenudila. Mějte se krásně a budu se na vás těšit u dalšího článku!
Vaše L.

4 komentáře:

  1. Teda, to byl vyčerpávající popis, já jich mám asi 120, plánuji příští měsíc taky udělat update :) ale rozhodně to nebude tak konkrétní jako to máš ty :)
    My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak při tak obrovské sbírce by to trvalo hodiny než by jsi to napsala :) Chtěla jsem původně točit video ale z toho sešlo, bylo by to rychlejší :)

      Vymazat
  2. Pořádná výbavička ;) Na podobný článek se také chystám, ale zatím jsem se k němu nějak nedostala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) až ho napíšeš dej mi vědět, ráda se mrknu :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře! :)