úterý 1. dubna 2014

NOVINKA od Gabrielly Salvete

Na trhu se objevila očekávaná novinka od Gabrielly Salvete a já měla možnost ji jako jedna z prvních vyzkoušet. Jedná se o laky v šesti různých odstínech s názvem Sugar. Výstižný název, protože obsahují bílé tečky, které nehtu dodají pocukrovaný vzhled. Na testování jsem dostala krásnou jarní světle fialovou barvičku. :)



Lak mi poštou došel dnes, neváhala jsem a pustila se do lakování! Ocenila jsem odstín světlounce fialové (Farfalla 1). Krásně ladí s rozkvetlými stromy u nás na ulici. :)
Na nehty chráněné podkladovým lakem jsem nanesla dvě vrtvy cukru. Vypadá to moc pěkně. Protože moje sbírka (kterou vám již za nedlouho odhalím) obsahuje stejné barvičky, příště zkusím použít jako základní barvu čistě fialkovou a na ni nanést onen cukřík. Každopádně efekt pocukrovaných nehtů se, myslím, povedl! Co říkáte? :)

Lakovala jsem nehty svojí tetě :)


 
Jak jsem se dostala k testování? Gabrielle Salvete na svých facebookových stránkách zveřejnila soutěž, které jsem se zúčastnila (a byla pěkná fuška ten email poslat) a stala jsem se jednou z padesáti výherkyň a zároveň testerek. :)
Na pořádnou recenzi tohohle nováčka z polic drogérií se můžete těšit již koncem tohoto týdne, nahlédneme tomuto na první pohled roztomiločkému láčku na zoubek! ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře! :)