středa 9. dubna 2014

Dubnová nákupní horečka

Drazí čtenáři,
ano, je sice začátek dubna, ovšem nic mi nebránilo v tom, abych posedlá navštívila drogérii. Moje finanční smrt! :D Tam si asi zakážu chodit! Vždycky ztratím soudnost!
I když jsem si včera koupila opravdu jen potřebné věci (jindy si kupuju zbytečnosti), stejně jsem neodolala třem lakům na nehty... *A dneska po cestě od doktora jsem tam zabloudila zase a ten nedostatek zbytečných věcí jsem doplnila dalším lakem (a ještě rtěnkou - ano zbytečnost ale tak co!)...*



K regálům s laky jsem šla s úmyslem najít šedý lak. Aha! To by něco takového muselo existovat, mezi sto padesáti miliony odstínů jsem ani za nic na šedý nenarazila! Což mě namíchlo, samozřejmě, a tak jsem na to vlítla po svým - házela jsem do košíku, co mi přišlo pod ruku. Barev jsem si moc nevšímala, zaměřila jsem se na laky s jakýmmkoli efektem.
Zastavila u poličky Essence, a tam také zůstala stát! Neodolala jsem laku s jewel efektem million dolllar baby a taky 101 dalmations black dress and white tie. Na tyhle dva fešáky jsem fakt zvědavá! :)
Jako třetí jsem šupla do košíku jeden kousek z nové řady Cookies & Cream Last night a cookie saved my life - perfektní název, v hnědé barvě a k tomu s pěti tématickými samolepkami. Kdy by odolal? :)




Dneska jsem značku nezměnila, opět jsem sáhla po Essence, tentokrát po barevné verzi z řady Colour & Go, a to růžové. Tuto sytou barvičku ve sbírce ještě nemám (vlastně už jo :).
Jaké laky jste si v poslední době pořídili vy? :)

4 komentáře:

  1. Ty nálepečky u toho Cookies & Cream jsou roztomiloučký!! ♥ V poslední době jsem si koupila takovej fialovej - essence a už podruhé takový světloučký narůžovělý z té řady ''nail candies'' - to je neuvěřitelný lak. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo to jsou :) jo jo vím který myslís :) super volba :))

      Vymazat
  2. Jee, ty tématické samolepky jsou tak krásné.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře! :)