neděle 6. dubna 2014

Cukrujeme!

Milí, nejmilejší čtenáři,
mám takovou radost, že počet čtenářů roste! :) děkuju! :) ♥
Po šesti dnech se opovážím říct, že mohu zrecenzovat lak na nehty Sugar (v odstínu Farfalla 01) od Gabrielly Salvete, který se nedávno objevil na trhu. Jak jste jistě četli, já k testování dostala pěknou letní fialovou barvičku. Lak jsem testovala nejen na sobě, ale také na tetě. Jak se nám oběma líbil se dozvíte na následujícíh řádcích, stačí číst dál. ;)


 Do testování jsem se vrhla rozhodnutá, že nepoužiju top coat, a otestuju výdrž laku samotného. Podlak jsem však použila, ochrana nehtů je důležitá i při testování. ;)
Obal:
Jedenáctimililitrová lahvička laku je hranatá, taková jakou najdete snad u všech laků GS. Víčko je puntíkované, což se skvěle doplňuje s nápadem cukrového efektu. Takže za obal chválím! :) Štěteček není široký ani úzký, není ani dlouhý (což nensáším třeba u laků od S-he). Nenachne ale ani neurazí.
Lakování:
 Štětečkem se lakovalo poměrně dobře. Lak v jedné vrstvě je průsvitný, když ale nanesete vsrtvy dvě, krásně kryje a nehty vám pokryje malými a ještě menšími bílými tečkami, což má opravdu efekt cukru. :) Vůbec není špatné jako první vrstvu použít jednobarevný lak (ve stejné barvě, jako máte sugar lak) a poté ho přetřít "cukrem". Schne poměrně rychle.
Výdrž:
Na svoje nehty jsem lak aplikovala v pondělí, tedy v den, kdy mi dorazil poštou. A vydržel až do soboty, kdy jsem ho (ne)konečně odlakovala. Testování výdrže probíhalo jako běžné nošení. Nějaké to umývání nádobí, sepínání vlasů pinetkami, apod. Lak vydrží bez problémů a s nadlakem, troufnu si říct, i sedm dní (na zdravých nehtech, podotýkám).
Odlakování:
Dalo se očekávat, že lak půjde dolů jen velmi těžko. Ono se  mu dokonce tak nechtělo, že jsem si s ním musela dát tu práci a čuchat odlakovač třicet minut! Jde to stejně těžko, jako laky s glitry. Ano, odlakovávání je za trest, ale za ty krásné nehty to stojí. :)
Závěr:
Jediná nevýhoda je, dle mého názoru, odlakovávání. Jinak jsem si tento kousek ve své sbirce oblíbila a na nehtech ho opravdu nemám naposledy. Lak se v celku dobře aplikuje, rychle schne, dlouho vydřží, je originální a v krásných jarních odstínech, a nemohu opomenout, že si každý vašich nehtů hned všimne. :)

Lak po šesti dnech (bez top coatu):




Na závěr bych Vás chtěla poprosit o HLAS mému kamarádovi, velmi šikovnému, začínajícímu fotografovi. Píšu i vám, milí čtenáři, protože každý hlas se počítá! :)



4 komentáře:

  1. Ráda bych nějaký z této edice vyzkoušela, vypadá zajímavě. Poohlédnu se po něm :)
    Recenze kosmetiky

    OdpovědětVymazat
  2. Ten lak vypadá opravdu moc pěkně, možná taky nějakou pěknou barvičku pořídím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) že? dej mi pak vědět pro jakou ses rozhodla :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře! :)