středa 26. března 2014

Slzy vody

Rozhodla jsem se dnes podlehnout modré barvě, kterou mám tolik ráda, a zároveň vyzkoušet několik produktů z Nailboxu. Pro dnešek si ukážeme nějaké to lakování a recenzi si necháme na někdy příště. ;) Dnes se podíváme na zoubek také aplikaci kamínků na nehet. Patřím mezi úplné začátečníky, s kamínky jsem nikdy před tím nepracovala, a to i přesto, že jsem nehtový maniak. :)
Modrá je symbolem vody a slzičky se k tomu skvěle hodí, nemyslíte? Oslavíme tak nedávný Světový den vody ;)


Manikúra a použité produkty:
Základní barvu jsem zvolila modrou. Lak Classic mini - krásná třpytivá modrá, opravdu připomíná vodu :). Na prsteníček a malíček jsem si dovolila přidat trochu třpytek v podobě modrého laku Classic mini třpyt - klasický bezbarvý lak s modrými třpytkami (na světlejším podkladu by vynikl lépe). Slzičky/perličky jsou také z Nailboxu, mají dvě velikosti, tu menší jsem použila na prostředníček a tu větší na palec.
K aplikaci slziček mi dobře posloužil jak bezbarvý lak od Essence, tak lepidlo na nehty, které jsem koupila za pár korun (přece jen v mé sbírce není velmi vítaným hostem). Nesmím opomenout také pinzetu na manipulaci s kamínky, base a top coat. :)





Aplikace kamínků/slziček:
Kamínky jsem lepila dvěma způsoby: lepidlem a bezbarvým lakem. Pokud se rozhodnete pro bezbarvý lak, přetřete jím nehet a pomocí pinzety přeneste na nehet kamínek, přitlačte a nechte zaschnout. S lepidlem je to obdobné. Jen si jím nenatíráte nehet, pouze ten kamínek. :) Kamínek uchopte do pinzety, namočte do lepidla a přitiskněte na nehet.
Která varianta je lepší? Pokud jste začátečník jako já, volila bych lak. Lepidlo je totiž "všude" a i na nehtu v místě přilepeného kamínku jde vidět. Sice bezbarvý lak nedrží kamínek tak dobře jako lepidlo, ale myslím, že pro začátek to stačí :)
Každopádně ať si kamínky aplikujete jakkoliv, nevyhnete se "trčení". Velmi nepraktické jsou tedy velké kamínky. Nehet je zakulacený, tudíž plochý kamínek na nehet nepřilne celý.... Další nevýhodou kamínků může být situce, kdy se za něco "zaháknete" a kamínek je v háji. Musíte si tedy dávat malinko větší pozor než normálně. Ale to jistě zvládnete ;)


Pro dnešek je to už opravdu všechno. Jak se vám toto lakování líbí? Bude mít úspěch? to nechám na vás! :)
Krásnou dobrou noc! L. ♥

8 komentářů:

  1. Krásna modrá farba, len by tie kamienky asi vadili pri bežnom používaní. :)
    Fashion Happenss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo oni vadí při běžném používání, proto jsem je hned sundala :D je to vážně nepraktické, jsou moc velké!

      Vymazat
  2. Pěkné, ale nevím, nevím, jak dlouho by mi ty kamínky vydržely.

    www.missalexy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vydržely, kdybys "nic" nedělala, je to strašně moc nepraktická věc ;)

      Vymazat
  3. Nádherná modrá farba. :) Ale tie kamienky by mi zavadzali. :)
    Ms Rontgen | expressing myself

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) jo zavazí, je to jenom na parádu, ale praktičnost nula nula nic :)

      Vymazat
  4. Moc krásný blog a nádherných hromadů nápadů :) Chtěla jsem se zeptat jestli by jsi udelala článek o tvých lacích na nehty :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-* Článek o své sbírce chystám a můžete se těšit již příští týden ;)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře! :)