pondělí 3. března 2014

Rockerský ples

Vítám vás u prvního článku se štítkem Art. Dneska tu máme první návod na to, jak si zkrášlit nehty! :)
V sobotu večer, když jsem se připravovala na rockerský ples (který v mnohém připomínal spíše čoch v oblecích než ples), nemohla jsem se rozhodnout jakou variantu na nehty zvolím. A protože jsem byla celá v černém, nehty jsem nalakovala nude barvou a doplnila černou krajkou. Jaký byl výsledek?




Návod na krajku:
  • Udělejte si běžný základ a naneste vrstvu laku v tělovém odstínu.
  • Na kousek papíru naneste kapku černého laku. Je to lepší než máchat štěteček v celé lahvičce.
  • Od rohu nehtu veďte šikmou jemnou čáru do druhého rohu. 
  • Po obou stranách čáry nakreslete dva obloučky.
  • Vyměňte šteteček za "ťupátko" (jak já tomu říkám) a na vnitřní i vnější stranu každého z obloučků naneste tečky.
  • Po zaschnutí nezapomeňte na top coat!




















 










Hotovo! Snadné, co říkáte? :)

Použíté produkty:
  • Avon - štěteček na nehty
  • Essence - lak na nehty Nude glam 
  • S-he - černý lak na nehty

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře! :)